Lid worden

Omdat wij sociale contacten erg belangrijk vinden is er voor gekozen om de vereniging niet te groot te laten worden. Veertig leden is ons maximum ledenaantal.

Kennismaking

Kandidaat leden zijn, na afspraak met het bestuur, welkom om eens op een maandagavond langs te komen om kennis te maken.
Foto door Vincent KrijtenburgEen van de bestuursleden kan u dan uitleggen wat er nodig is om de schietsport te mogen beoefenen en lid te worden van onze vereniging.

U dient bij een bezoek altijd een geldig legitimatiebewijs bij u te hebben. Een afspraak maken voor een kennismakingsbezoek kan via email. Alleen toegang tot de schietvereniging na afspraak met het bestuur

Het adres, het email adres en een routebeschrijving naar het clubhuis vindt u op de contact pagina van onze site.

Contributie
De contributie voor een senior lid (21 jaar en ouder) voor 2023 bedraagt €200,00, daar is de €42,50 voor het verplichte KNSA lidmaatschap al bij inbegrepen.
Voor junior leden gelden andere bedragen maar deze zijn afhankelijk van zijn of haar leeftijd.
Het contributiejaar loopt van 01 juli tot 30 juni.
De betaling van de contributie is per jaar en alleen op de bankrekening van de vereniging.

De wettelijke regels voor de schietsport
Voor informatie wat wel en niet mag, verwijzen wij u graag naar de website van de KNSA, waar alles precies wordt uitgelegd. Klik hier om naar de betreffende pagina op de KNSA site te gaan.